duminică, 11 octombrie 2009

Traiasca concurenta!

Una dintre caracteristicile pe care le apreciez la economia de piata este faptul ca exista mai multi producatori ai aceluiasi bun sau serviciu si, in consecinta, ai de unde alege produsul care ti se potriveste cel mai bine.
Avand in vedere ca inca nu mi-a trecut supararea cauzata de regulamentul deosebit de bine gandit de la blogspot, am decis sa scriu unele chestii in alta parte (mai exact pe-aici: http://euateea.wordpress.com).
Nu voi abandona totusi acest blog deoarece, de cand am aflat ca nu trebuie sa instig la violenta impotriva credinciosilor (ceea ce,de altfel, nu mi-am propus niciodata) si, mai ales, ca nu trebuie care-cumva sa-i supar cu vreun argument, m-a cuprins o iubire asa de mare fata de acestia incat cred ca trebuie neaparat sa mi-o manifest.
Si unde as putea face mai bine acest lucru daca nu chiar aici?
Asadar, o sa ploua cu declaratii de dragoste din partea mea la adresa religiosilor, cu laude si cu ridicari in slava, acum si pururea si in vecii vecilor, amin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu