duminică, 20 septembrie 2009

Scrisoare catre cititor

Bine ai venit pe 'Eu, ateea'!

Mi-ar fi placut sa te poti delecta aici cu eseuri despre ateism si religii, cu recenzii de carte pe aceste subiecte sau, cel putin, cu prezentarea ultimelor evenimente care au legatura cu ele. Din motive mai mult sau mai putin subiective, nu cred ca voi reusi sa postez asa ceva. Din aceasta cauza m-am hotarat cu greu sa ma alatur celor care tin ridicat stindardul ateismului pe internet. 

In ciuda faptului ca nu pot scrie ceva atat de amplu ca ceea ce am mentinat mai sus, mi-am dat seama ca este suficient sa arunc o privire in jur pentru a gasi destule subiecte pentru eventuale articole.

Religia e peste tot in jurul meu si imi influenteaza existenta  atat de mult incat e greu sa rezist ispitei de a scrie cate ceva despre oamenii religiosi pe care ii intalnesc, despre actiunile si ideile acestora si, mai ales, despre modul in care ma raportez eu la ele.

Sper ca vei gasi cate ceva interesant de citit, si, mai ales, ca o sa mai treci pe-aici.

Cu drag,

Alcyndore

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu