sâmbătă, 27 februarie 2010

Funny

Cine zice ca preotii ortodocsi nu au nici o legatura cu  'treburile lumesti' nu a vazut filmuletul urmator:

http://www.videonews.ro/action/viewvideo/38389/SENZATIONAL--Preoti-danseaza-pe-manele/

Am apreciat foarte mult felul cum au reusit sa se sincronizeze pe ringul de dans. Asta nu poate fi decat rezultatul unor indelungi ore de antrenament.

Later edit: Se pare ca nu danseaza pe manele ci pe muzica greceasca.Aici e filmuletul original:  http://www.youtube.com/watch?v=0UPgxr8RrMg . In continuare, apreciez sincronizarea.

16 comentarii:

  1. Tu atee, asta nu-i nimic. În antichitatea creștinismului, episcopi neisprăviți duceau pe umeri curve, în râsetele mulțimii, clamând..."am găsit oaia rătăcită".... "Toate vechi și nouă toate". Cu asta n-ai dovedit decât întunecimea simțămintelor tale... scormonești în gunoaie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce faci, Manfred, bolnavule, stai la panda sa vezi ce mai posteaza unu' si altu'? Ai prea mult timp liber la dispozitie si aer comprimat in loc de creier se pare. De fapt, e o certitudine.

    RăspundețiȘtergere
  3. @Anonimul(invidios)
    Mi-au cazut cu tronc ateii, sursă nelimitată de "entertainment"...
    Prea prețioși ca să nu mă râd de ei....

    RăspundețiȘtergere
  4. @manfred
    Daca “scormonesc in gunoaie” e doar pentru ca nu am altceva la dispozitie. Lucrez cu materialul clientului. Te provoc sa-mi zici macar un singur lucru bun pe care l-a facut/afirmat vreo religie in general sau cea crestin ortodoxa in special (dar ceva ce tine strict de religia respectiva, nu ceva fur-luat de la altcineva) si iti garantez ca pentru fiecare chestie pe care o notezi iti gasesc 50 de gunoaie facute sau afirmate de aceeasi religie.
    In rest rade-« te » cat vrei tu de mult. « Te » rad si eu.

    RăspundețiȘtergere
  5. Alcyndore, ești o biată ființă deluzionată.... orice manifestare care îndepărtează pe om de Dumnezeu, e un pas inapoi către ateism ... oamenii aceia n-au făcut nimic rău dpdv ateist. Dacă e condamnabil ceea ce fac, asta se întâmplă pt. că rânduielile bisericești le condamnă fapta... Deci apare întrebarea: de când ești dumneata așa bisericoasă?

    RăspundețiȘtergere
  6. Manfredino, abereaza-te in continuare. Nu am mai fost de mult la circ, asa ca thank u for da show.

    RăspundețiȘtergere
  7. Anonimoso,

    să nu-mi spui că al tău comment e rațional.... Uite, Alcyndore spune că inspirația nu-i vine pt. că suge osu', deci îl suge pt. altceva... mai mult ca sigur îi place gustul măduvei...
    Eu nu pot să spun că dpdv ateist face ceva rău, însă dc e creștină ar trebui să știe că e bine să te înfrânezi cum numai o ființă rațională o poate face și că e condamnabil să te lași pradă plăcerilor iraționale.

    RăspundețiȘtergere
  8. Continua, ce ti-am zis io!

    RăspundețiȘtergere
  9. @manfred
    Manfred, scumpule, ti-ai luat medicamentele azi? Alea impotriva halucinatiilor de exemplu. Nu stiu pe unde ai vazut tu ca as fi notat ca preotii aia fac ceva rau din punct de vedere ateist, ca eu sigur nu am scris asa ceva. Si nu trebuie sa fiu bisericoasa ca sa observ ipocrizia de care dau dovada preotii cand incalca exact regulile pe care incearca sa le impuna credinciosilor de rand.
    Iti dai cam mult cu parerea in legatura cu ce fac eu, ce nu fac si de ce in timp ce fac sex. Ai multe fantezii legate de viata sexuala a celorlalti ? Hai, recunoaste, pacatos mic ce esti.

    RăspundețiȘtergere
  10. io vorbeam de celebra ciorbiță cu ciolan... se obișnuiește să se sugă osu' de măduvă...dc ești creștină, acum fiind postu' mare, ar trebui să te înfrănezi...atâta tot.... (mă gândeam că tocmai o astfel de ciorbiță te-a inspirat ca să scrii articolul despre Sf. Moaște...)

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. @manfred
    Mai scuteste-ma de « daca esti crestina ». Ai macar bunul simt si citeste numele blogului pe care intri.
    Sper ca esti mult mai rational decat mine si ca te infranezi definitiv de la orice fel de ciorbita si ca nu cumva iti bagi degetele in oala.
    Eu cand mananc « ciorbita » as you say, nu ma gandesc la mortaciuni. Nu-ti mai imagina ca toata lumea semana cu tine.

    RăspundețiȘtergere
  13. Una spui, alta faci...observ că te interesează mult cele bisericești.... Fără Biserică ai muri de plictiseală, n'așa?

    RăspundețiȘtergere
  14. @manfred
    Eu fara biserica as muri de plictiseala, tu cu biserica o sa mori prost. Stii ceva, ma sacrific de dragul tau. Hai sa distrugem biserica aia ca sa mor eu de plictiseala iar tu sa prinzi un pic de minte.

    RăspundețiȘtergere
  15. Las' să mor prost...știi vb. aia: "prost să fii, noroc să ai".

    RăspundețiȘtergere